Midden van de module!! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Tineke Jager - WaarBenJij.nu Midden van de module!! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Tineke Jager - WaarBenJij.nu

Midden van de module!!

Door: tinekedejager

Blijf op de hoogte en volg Tineke

22 Mei 2012 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Week 4.
Molo lieve mensen!!
Hier weer een berichtje vanuit het mooie zuid Afrika!!
Wel weer een leuke week gehad!

Tot dinsdag niet zoveel gedaan, en woensdag was het weer tijd voor mid module braai!
Eerst hebben we gezellig bij het voetbal van Stenden gekeken en ze goed aangemoedigt, met een fles wijn aan de mond!
Daarna gingen we ons klaarmaken voor de mid module braai. Het thema was Toga.. dit vonden we niks, maar uit eindelijk leek het er van mij best wel wat op! Op school zelf was het niet heel erg gezellig! Daarna op stap, wat heel erg geslaagd was!

Donderdag hadden we een gezellig braai bij ons thuis, omdat het ontzettend mooi weer was! Heel erg gezellig gezeten met mijn huisgenoten, =)

Vrijdag, weekend! Bijna alle meiden waren naar Port Elizabeth. Linda, Nienke en ik waren hier nog, en hadden besloten om een chill dagje te houden, wat aardig gelukt is! We hebben de hele dag op bed gelegen, ( het stormde buiten ook, dus mocht best!) en heerlijk films gekeken! Lekker nog gelunched en ’s avonds moesten we maar even opstap, omdat we heel erg veel energie over hadden! Was ook weer heel erg gezellig!

Zaterdag was het weer een mooie dag, alleen de wind was heel erg koud! ’s Avonds met de meiden uit eten geweest, en het was weer heel gezellig. Vroeg op bed, want de volgende dag was Tug-o-war!!

Vandaag.. Tug-of-war(touwtrekken). We gingen hier een beetje lacherig in, als the dutchies! Eerste wedstrijd, gewonnen, tweede wedstrijd helaas verloren, maar stonden toch in de finale! En ja, gewonnen!
De hele dag was zooo geweldig! De hele sfeer was zo goed. Er deden 4 teams mee van Stenden, inclusief een leraren team! Iedereen was elkaar steeds aan het aanmoedigen, en ik denk ook dat veel mensen last van de stem hebben, ik in ieder geval wel! Wat een heerlijke dag!
Touwtrekken is wel echt ontzettend zwaar zeg.. Pfoe, denk dat ik morgen spierpijn heb!
Wel weer een hele geslaagde dag gehad, die we afsluiten met een braai!!