East London - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Tineke Jager - WaarBenJij.nu East London - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Tineke Jager - WaarBenJij.nu

East London

Door: tinekedejager

Blijf op de hoogte en volg Tineke

14 Mei 2012 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Molo lieve mensen!

Het gaat hier nog steeds goed, en het weer valt ook nog wel mee! Af en toe eens een rotdagje er tussen, maar verder is het hier nog best lekker voor winter. De korte broek is nog steeds aan!

De week was best wel rustig, lekker naar school geweest, en woensdag voor het eerst sinds lange tijd weer wezen stappen!

Dit weekend zijn we naar East London geweest, een plekje hier 2 uren vandaan. Vrijdagmiddag zijn we vertrokken. Veel gezelligheid gehad al in de auto, muziek keihard aan en rijden maar! We kwamen aan op een hele mooie farm, waar we dus de eerste avond gingen verblijven. Na onze spullen hier te hebben gebracht, zijn we richting het winkelcentrum gegaan, 1 van de dingen die op onze to do list stond voor het weekend. Hier heerlijk lopen shoppen, en daarna heerlijk uit eten geweest in een leuk tentje. Omdat we met zoveel waren, moesten we eerst aan de bar wachten. Dit vonden we niet heel erg, een lekkere cocktail( non alcoholisch, rijden.:)) erbij en daarna heerlijk eten! Toen we weer bij de farm kwamen, bleek dus dat er zebra’s in de tuin stonden! Dit hebben we even bekeken, en dit was heel speciaal. Ze waren echt heel erg dichtbij namelijk!

Zaterdag ochtend was het echt heel erg mooi weer. We zaten lekker buiten te ontbijten en wisten eigenlijk niet zo goed wat we met deze dag aan moesten, omdat we allemaal wat anders wouden doen. Uiteindelijk is de dag heel erg lekker verlopen. We zijn eerst naar het Lion Park geweest, waar een aantal van ons nog niet waren geweest. Hier waren leeuwtjes van 6 maanden die we aan mochten raken. Dit hadden we wel al snel gezien en zijn we lekker naar het strand door gereden, omdat het echt een perfecte stranddag was. Hier hebben we lekker een paar uurtjes gespendeerd. Een paar van ons hadden nog wat nodig uit het winkelcentrum, zoals mezelf. Hier zijn wij nog heen gereden en hebben we nog even geshopt.
Daarna weer lekker naar de farm, en ons klaarmaken voor de avond. Weer lekker uit eten bij hetzelfde tentje, eerst maar even gereserveerd, want we waren natuurlijk met veel. Helaas was er 1 meisje die heel erg ziek werd… die helaas niet mee kon!!

Na ons heerlijk etentje zijn we lekker op stap geweest in de grootste discotheek van East London! Heerlijk. Eindelijk weer eens normaal op stap, zoals we dat in Nederland ook doen! Ik heb de hele avond staan dansen en springen, met een watertje in mijn hand, omdat ik bob was! Wat een heerlijke avond. Het thema van de avond was Lumo, wat neon inhoud. Ik had mijn nagels knalgeel gelakt, en deze gaven ook licht. Ook kreeg je bij malibu iets glow in the darks, wat iedereen op een gegeven moment had. Ik had een mooie gele bril! Heerlijke avond!
Toen rond een uurtje of 3 naar huis! En daarna allemaal plat.

Toen werd ik zelf ziekjes.. helaas.. Dit was ik al in de week zelf, maar dacht dat het wel klaar was.. Maar goed, je word vanzelf weer beter!
Zondag lekker rustig ontbijten en nog even slapen.. Ik moest natuurlijk auto rijden, dus moest wel ietsjes fitter zijn( al was ik dit niet.) We zijn nog langs bekenden van Willemijn, Nienke en Ilse geweest, en dit was wel heel leuk!
Daarna lekker naar huis, en lekker op bed!

Dit was mijn weekend, en ik heb echt een heel erg leuk weekend gehad! Lekker gerelaxed, en niet teveel drukte gehad!!

Ik spreek jullie snel, xx!!

Liefs, Tien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Alfred

Tineke

Actief sinds 03 Jan. 2012
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 20308

Voorgaande reizen:

04 Februari 2012 - 25 Juni 2012

Zuid Afrika, woehoe!

Landen bezocht: