School. - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Tineke Jager - WaarBenJij.nu School. - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Tineke Jager - WaarBenJij.nu

School.

Door: tinekedejager

Blijf op de hoogte en volg Tineke

26 Februari 2012 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Molo!

Ook maar eventjes een update over hoe het hier door de weeks eraan toe gaat, aangezien ik alleen maar verhaaltjes van weekendjes heb!

School is best wel druk hier, en we moeten veel doen, wat hier best moeilijk is, omdat het hier heel erg verleidelijk is om naar het strand te gaan.

Ik loop momenteel de module controlling, die heel erg financieel is. Het gaat bijvoorbeeld over ratios, Legal stuff, hypotheses, z-test, T-test en ga zo maar door. Dit is niet helemaal mijn sterkste kant.

Verder moet ik 3, ja jullie lezen het goed, 3 module assignments maken, waarvan er 1 een Financial analysis is, waar ik al zo ontzettend goed in ben, VDL, value driven leadership, wat heel erg over jezelf gaat, wat nog best wel pittig is, omdat je heel erg goed over jezelf moet gaan nadenken en over je normen en waarden, wat jij belangrijk vind in het leven, en dit allemaal volgens de theorie van Covey.
De laatste assignment is een groeps opdracht met de hele PBL groep. Samen vormen wij een management team, wat een business improvement plan moet bedenken, wat we aan het eind van de module ook moeten presenteren tegen het hele bestuur van Stenden.

Het is best nog wel druk allemaal, maar gelukkig kunnen we nog veel van het land zien, omdat onze groepsgenoten wel snappen, dat we graag in het weekend willen reizen!

En af en toe een dagje strand kan prima.:)

Nou dit over school, na vanavond komt er een update over het hele leuke weekend wat ik heb gehad, wat op dit moment nog niet voorbij is!!

Oohja, ik ga voortaan mijn fotos in een mapje zetten, aangezien mijn facebook anders zo vol word! Maar die link komt altijd op mijn facebook! So don’t worry, jullie kunnen nog steeds fotos kijken!


Liefs,xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Alfred

Tineke

Actief sinds 03 Jan. 2012
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 20315

Voorgaande reizen:

04 Februari 2012 - 25 Juni 2012

Zuid Afrika, woehoe!

Landen bezocht: