It is time for Africaa! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tineke Jager - WaarBenJij.nu It is time for Africaa! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tineke Jager - WaarBenJij.nu

It is time for Africaa!

Door: tinekedejager

Blijf op de hoogte en volg Tineke

04 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve mensen!

Vandaag is het dan zover, de grote reis! IT IS TIME FOR AFRICA!

Zenuwen gieren door mijn lijf, het is nu echt zover.. Wat een dag..
Gelukkig heb ik in Nederland sneeuw gezien! en ook nog sneeuw gehapt, dankzij mijn lieftallige vriendinnetjes! ( ik noem geen namen! )

Om 17.55 zit ik in het vliegtuig en maak ik mijn reis naar het verre Zuid Afrika, en kom ik morgen aan in gebied waar het 26 graden is, dat te vergelijken met de kou hier, ben ik blij dat het daar warm is!

Nu ga ik nog mijn laatste dingen voorbereiden, voordat het zover is. De koffer is klaar, en alle spulletjes die ik mee moet zijn mee! Oeeh wat is dit spannend!

Ik hou jullie zoveel mogelijk op de hoogte van mijn activiteiten daar, voor zover het internet het toelaat!

heel veel liefs,

Tineke!


  • 04 Februari 2012 - 10:28

    Richtje:

    Super! sil spannend wêze dizze lêste oerkes. Mar haw begrepen dat de hele fam dy útswaaien komt. Fijne tii, wurd fast in machtich mooie reis. Soad plesier tawinske, groetsies richt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Tineke

Actief sinds 03 Jan. 2012
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 20285

Voorgaande reizen:

04 Februari 2012 - 25 Juni 2012

Zuid Afrika, woehoe!

Landen bezocht: