Oeeh, nog maar een paar dagen.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tineke Jager - WaarBenJij.nu Oeeh, nog maar een paar dagen.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tineke Jager - WaarBenJij.nu

Oeeh, nog maar een paar dagen..

Door: tinekedejager

Blijf op de hoogte en volg Tineke

30 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

De kriebels beginnen te komen, zaterdag vlieg ik naar zuid afrika.. Ik vind het allemaal heel erg spannend!

De koffers worden gepakt, en het is moeilijk wat ik allemaal mee zal nemen, en wat ik mee moet nemen!

Gelukkig hebben we een hele mooie tijd voor de boeg, waar we al een hele tijd naar toe leven!

Dit weekend een heel super laatste weekend gehad in Friesland, heerlijk! Gezellig met mijn vriendinnen mijn verjaardag gevierd, waarna we keihard op stap zijn geweest, wat zoo geweldig was, zondag's de familie op bezoek, en ook een hele gezellige dag gehad.
Het is wel iets, wat ik ontzettend ga missen, maar gelukkig krijg ik daar hele mooie ervaringen voor terug!

Deze week nog praktijk lopen, en dan vrijdag nog gezellig met mijn vriendinnen de kroeg in, om toch mijn afscheid maar officieel nog een keertje te vieren!

Volgende week, rond deze tijd, zit ik in afrika, heb ik mijn eerste schooldag erop zitten, en is het niet -6, maar zn 26 graden! Wat een heerlijkheid!

Ik laat het jullie allemaal weten, wat ik mee ga maken, en hoe het daar is!

Eerst hier nog even mijn praktijk afmaken, en dan gaan we! =)


Liefs, xx

  • 30 Januari 2012 - 17:34

    Astrid:

    En dan gaan wij nog eens heel hard zuipen en eten woensdagavond!!!!! Komt helemaal goud!! En ik ga je sowieso volgen =D

    Bis morgen xxx

  • 30 Januari 2012 - 18:06

    Peter De Jong:

    Heel veel plezier toegewenst in ZA!

  • 30 Januari 2012 - 20:25

    Janna:

    Heee!! Ga je naar Port Alfred? Want daar ga ik over een jaartje ook heen!! Heeel veel plezier in ieder geval!

  • 30 Januari 2012 - 20:55

    Marije H:

    Jaaaaa hier is het eerste verhaaltje al! Jippiejj.. vergeet je ski broek vooral niet in te ruilen voor een korte broek, slippers, zonnebril en bikini.. meaaaan jalous!

    Tot vrijdaaag!

  • 31 Januari 2012 - 17:08

    Tineke:

    Hmmmmmmmmmm bin jaloers hjer! Ik hoop dast een super leuke tiid hest der en we sille mei smacht op dy wachtsje. OANT FREED, dan nog ff lekker foar de letste keer(foar 't kommende heal jier dan) op syn frysk partyen! xxxx

  • 31 Januari 2012 - 17:31

    Jelien:

    hihii dat berichtje hjri boven wie fan myyyyyyy. ik mis dy nou al sa dat ik dyn namme oeral typ. xD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Tineke

Actief sinds 03 Jan. 2012
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 20292

Voorgaande reizen:

04 Februari 2012 - 25 Juni 2012

Zuid Afrika, woehoe!

Landen bezocht: