Waterfront, laatste dagen vakantie - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Tineke Jager - WaarBenJij.nu Waterfront, laatste dagen vakantie - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Tineke Jager - WaarBenJij.nu

Waterfront, laatste dagen vakantie

Door: tinekedejager

Blijf op de hoogte en volg Tineke

22 April 2012 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Molo lieve mensen,

Hier dan het allerlaatste deel!

Waterfront

Vandaag zouden we eigenlijk gaan paragliden, maar helaas werd dit met mijn enkel niks..
Toen besloten we om een tocht op een zeilboot te gaan doen. Na te hebben gebeld, was er helaas niks.
We besloten om toch maar even naar Waterfront te gaan, en toch een kijkje te nemen!
Het was een heerlijke dag, veel zon:)
We zijn op een harbor tour gestapt, van een half uur. Gelukkig dat ie maar een half uur duurde, want dit was echt helemaal niks.. Dat vonden we beide.
Honger hadden we wel een beetje, en we wouden graag lunchen. We gingen bij een tentje zitten, wat tot onze spijt, alleen maar vis had. Dus bedachten we, dan doen we alleen een wijntje. Kwam de serveerster naar ons toe, vertelden we haar, dat we alleen een drankje wouden doen, werden we vriendelijk verzocht om ergens anders te gaan zitten, omdat dat stuk van het terras alleen maar bedoeld was voor lunch.. Hoe raar is dat. Nouja, goed, wij naar een andere plekje op het terras, waar we overigens wel heel erg lekker zaten!
We hadden een flesje wijn en een fles water besteld, komt er niet iemand aan met 2 glazen wijn? Hoe raar is dat.. Het beviel ons wel, maar toch, dat was niet wat we hadden besteld! Zo ontzettend raar. Op dit terras hebben we wel ontzettend genoten van de zon, en de lekkere wijn!
Daarna even lekker wat gegeten en toen door waterfront gelopen. Allemaal straat artiesten, wat super leuk was! We kwamen in de mall, en op Longstreet dachten we echt,; is dit nou kaapstad, qua winkels? Maar daar… Woow, alle grote merken en ontzettend duur! Gucci, Armani, Hugo bos en ga zo maar door. We zouden even lekker shoppen, maar dit hebben we toch maar niet gedaan.. Jeetje wat duur!
Toen toch maar weer op het terras gaan zitten en lekker van het zonnetje genoten.
We hadden een hele mooie tocht op een Catamaran geboekt voor de zonsondergang, en wauw, dit was het meer dan waard. De zonsondergang was prachtig, en al helemaal omdat het bijna niet bewolkt was! Wat is dit ontzettend mooi en romantisch om dat vanaf een catamaran te bekijken! Helaas, omdat er teveel wind stond, hebben we alleen een klein stukje op de Fok gezeild, maar het was echt ontzettend mooi! We kunnen het niet eens omschrijven, Fotos genoeg!
’s Avonds nog lekker uit eten geweest en heeft Ruud nog gezellig met de mannen voetbal gekeken, terwijl ik fotos heb uitgezocht!
Wat een heerlijke afsluiter van de vakantie zeg!

Port Alfred

Woensdag zijn we terug gevlogen weer naar Port Alfred! We hebben twee ontzettende lekkere weken gehad samen! Woensdag lekker gebraait bij ons thuis, en lekker filmpje gekeken!
Donderdag hier nog lekker niks gedaan, en langs het strand gewandeld!
Vrijdag heb ik Ruud helaas weer naar het vliegveld moeten brengen en afscheid moeten nemen! :(
Gelukkig hadden we een feestje, omdat Esther jarig was, dus zijn we lekker uit eten geweest en hebben we leuk gestapt!
Zaterdag kwamen er langzaam meer mensen thuis en hadden we een braai bij ons thuis! Vandaag is echt iedereen thuis gekomen, en net alweer heerlijk lang met alle meiden in de keuken gezeten, omdat we elkaar natuurlijk wel gemist hadden!

Ik vind het leuk geweest voor vandaag, en zeg: Slaap lekker!

Liefs,xx