Yeaah, aangekomen! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Tineke Jager - WaarBenJij.nu Yeaah, aangekomen! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Tineke Jager - WaarBenJij.nu

Yeaah, aangekomen!

Door: tinekedejager

Blijf op de hoogte en volg Tineke

07 Februari 2012 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Molo lieve mensen

Hier zijn we dan, eindelijk aangekomen op plaats van bestemming!

Na 54 uur te hebben gereisd, om hier te komen, kwamen we om half 10 aan in een huisje waar we konden overnachten.
Inmiddels zit ik in een ander huisje, super gezellig!

Het is hier heel erg mooi weer, en mijn rug is al rood, had natuurlijk geen zonnebrand meegenomen! Wel kan ik dus zeggen dat ik al een kleurtje heb!

Heb vandaag mijn eerste lessen gehad, en in de ochtend heb ik een introductieprogramma, waar we dus ook 1 of ander afrikaans taaltje leren!

Verder zitten hier veel leuke mensen, en is het, als we geen les hebben, gezellig! =)

Eten is goed te doen, alleen veel warm, waar je met dit weer niet heel veel behoefte aan hebt!
Het is allemaal een lange trip geweest, en ik ben blij dat ik nu hier ben. Lekker weer, en leuke mensen.

Onze medereizigers van de lange reis naar Port Alfred zitten gezellig in de middel of nowhere, wat wel jammer is!

Gelukkig is hier genoeg te beleven en gaan we zo naar de dining hall om maar eens te eten!


Ik laat snel weer wat van me horen!

Ohja, fotos komen op mijn facebook, aangezien hier niet veel plaats is! Al word het tijd dat ik fotos ga plaatsen, die ik nog niet zoveel heb!


Liefs, Tineke!

  • 07 Februari 2012 - 15:34

    Gera:

    Wat leuk!! Je enthousiasme spat er vanaf! :D Heeeeel veel plezier daar!

    Groetjes Gera

  • 07 Februari 2012 - 15:57

    Melanie:

    Klinkt top meis!! Have fun en pas goed op jezelf!!! X

  • 07 Februari 2012 - 15:59

    Marije V:

    Eindelyk arrived!

    Dat dourre wol even, sjonge jonge ;) .. Mar hest ek moai nog wat sjoen fan Londen, dat is ek wer moai meinommen!

    Succes disse earste wike, mar even lekker dyn plakje fyne der famke!

    Leafs

  • 07 Februari 2012 - 16:43

    Janna:

    Pfieuw!! Toch net best dast der sa lang oer dien hast!! Mar gelokkich bist der no!!

  • 07 Februari 2012 - 17:28

    Gerard En Tjits:

    Hoi leave zussie,

    Wat super dat jim der eindelik binne! We ha hjir thus wol wat yn'e stress sitten, mar it komt gelokkich ek altyd wol wer goed!
    Sa te lezen hast it aardich nei de sin, geniet derfan!!!

    Dikke tut fan us!

    P.s. Goed smare hjear :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Alfred

Tineke

Actief sinds 03 Jan. 2012
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 20285

Voorgaande reizen:

04 Februari 2012 - 25 Juni 2012

Zuid Afrika, woehoe!

Landen bezocht: