weekendje TsiTsikamma met Mem, AM, Tjits - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Tineke Jager - WaarBenJij.nu weekendje TsiTsikamma met Mem, AM, Tjits - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Tineke Jager - WaarBenJij.nu

weekendje TsiTsikamma met Mem, AM, Tjits

Door: tinekedejager

Blijf op de hoogte en volg Tineke

07 Mei 2012 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Molo lieve mensen!

Hier weer een berichtje uit het mooie Afrika!
Wauw, wat heb ik weer een heerlijk weekend gehad!

Vrijdagmiddag zijn we vertrokken vanuit Port Alfred naar TsiTsikamma, om hier het weekend door te brengen. Na een lange reis van 3.5 uur, zijn we aangekomen op plaats van bestemming! We sliepen in Ploughmans rest, wat heel erg mooi was. 2 nadelen, heel erg koud in ons huisje, en geen warm water.. Toen lekker uit eten geweest, en heerlijke cocktail gedronken in een Elvis tentje, waar onze lieftallige moeder, voor onze vriendin werd gezien, en nog al werd versierd door de aardige meneer met het glitter hoedje. Geen interesse!

De volgende ochtend zijn we vroeg vertrokken naar de bungee, wat we vandaag zouden gaan doen. We mochten gelijk springen. Eerst zijn Anna Marije en ik naar de brug gegaan, best wel spannend! We werden heel erg opgepomt met muziek, en dat werkte prima voor de adrealine!
Daarna gingen we. Eerst sprong er een jonge voor mij, en daarna mocht ik.. Wiehoee spannend. Dan word je klaargemaakt, en er word veel tegen je gezegd, al krijg je dat allemaal niet mee, tenminste ik niet! Daarna naar het randje van de brug, en ik keek naar beneden.. Pfjoee. Dat had ik miss beter niet kunnen doen! Dan hoor je. 5,4,3,2,1 BUNGEE en dan spring je maar gewoon! En dat heb ik dus ook maar gewoon gedaan! Maar woow wat vet he!
Het was echt geweldig! Al had ik het gevoel wel iets sterker verwacht!
Maargoed, daarna Anna Marije nog springen. Toen we eenmaal terug kwamen, helemaal lachend en blij, heeft Tjitske ook maar besloten om het toch maar te doen! Heel erg vet!

Daarna zijn we naar TsiTsikamma national park gereden! Hier hebben we heel erg mooi gewandeld, wat hier ook perfect kon! Wauw wat was het hier mooi! En het weer was ook ontzettend goed, wat heel erg scheelde. Lekker gehiked, en over hele coole bruggen gelopen!
Daarna lekker gelunched. Mem, Tjitske en Anna Marije wouden persee in de zon zitten, omdat ik al heel erg bruin ben, volgens hun, maar ik wou dat natuurlijk ook! Uit eindelijk is mijn hele rug verkleurd en waren zij rood, hihi! Eigen schuld.

We hebben gegeten in een Elvis tentje, en daar werd mijn moeder versierd, zoals al eerder verteld. Jij bent baaije mooi, baaije leuk, en je haar zit baaije mooi!
Haha, dacht ie dat onze moeder een vriendin van ons was, want ze was nog zo jong

Toen zijn we nog naar Tsitsikamma falls gereden, om te kijken wat we hier nog konden doen voor zondag. Ze hebben maar besloten om over watervallen te gaan ziplinen, iets wat ik al had gedaan, dus ik heb fotos gemaakt! Heel erg leuk!

Toen nog gelunched in Jeffreysbay en weer op naar Port Alfred. Daarna nog lekker uit eten geweest, en toen heerlijk gaan slapen, want ik was ontzettend moe.
Afscheid genomen van moeders en zusjes, want die vlogen de volgende dag weer naar huis!

Heerlijk weekendje gehad met ze! =)

Tot snel!

Liefs, Tien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Alfred

Tineke

Actief sinds 03 Jan. 2012
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 20308

Voorgaande reizen:

04 Februari 2012 - 25 Juni 2012

Zuid Afrika, woehoe!

Landen bezocht: