Time for London! - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van Tineke Jager - WaarBenJij.nu Time for London! - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van Tineke Jager - WaarBenJij.nu

Time for London!

Door: tinekedejager

Blijf op de hoogte en volg Tineke

05 Februari 2012 | Brits Territorium, Minni Minni

Hallo lieve mensen,

Na 4 uur gewacht te hebben in het vliegtuig in London, is er toch besloten om niet te gaan vliegen.

Helaas pindakaas, maar wat wel maakt, dat we een leuk avondje London te gemoed gaan, Samen met een hele groep, die ook naar Stenden gaan, blijven we crashen in Premier Inn en gaan we hier maar een party machen.

De mensen zijn superchaggie, wat begrijpelijk is, maarja shit happends!
Gelukkig zijn we met een groep en is de sfeer helemaal top.

We worden raar aangekeken, omdat we allemaal zo vrolijk zijn, maarja, we hadden ook zomaar neer kunnen storten en dood kunnen zijn, dus waarom niet ?

We wachten nu in de rij van het hotel, waar het natuurlijk super druk is, omdat er 3 vluchten geannuleerd zijn!

IT IS TIME FOR LONDDOOON!

Ik neem je meee, neeem je mee op reis, ik neem je mee naar London of Johannesburg!

Liedjes die we zingen, we proosten met water wat we op het vliegveld kregen op een leuke tijd hier in London.

Morgen hebben we dezelfde vlucht, die vertrekt om 20.45 naar Johannesburg, waarna we vervolgens doorvliegen naar Port Elizabeth!

Nou mensen, ik ga maar eens in de rij staan, anders krijg ik nooit mn mooie kamer, met een heerlijk ontbijt!

See youuu in Africaaaaa!!

Liefs, !! (L)

• 05 Februari 2012 - 09:22

Gerard En Tjitske:

Hey Tinus,

Jammer dat jim net fleane koenen, mar super dast sa'n leuke groep troffen hast en dat jim it nei de sin ha!!!
    Sist no wol in kater ha :)

Wy sille sa op paad foar redens foar Gerard en dan lekker it iis op!

Fyne dei en dan hoopje we snel te hjearen dat jim goed oankommen binne!

Dikke tut fan us!

• 06 Februari 2012 - 07:02

Gera:

Hooooiii!!

Wat een pech zeg! Maar mooi dat jullie het allemaal zo positief inzien! :D
    Alvast een heeele goeie reis naar Afrika!!

Bye bye
    Gera

• 07 Februari 2012 - 16:02

Maartje:

hahaa klinkt allemaal super tof!!=D